joi, 10 martie 2011

Cel mai politicos jaf din istorie !

Filmuletul de mai jos a ajuns viral pe internet si ilustreaza discutia intre 2 batranei, unul vanzator si celalalt "hot de nevoie" din Seattle, pe un limbaj linistit si politicos.

Citez din conversatie:
"- Imi faceti o favoare si goliti va rog casa aici pe tejghea ? Domnule tocmai va jefuiesc (pentru clarificare)
- Sunteti sigur ?
- Da, sunt sigur.
- De ce ati face asta ?
- Pentru ca am nevoie de bani, sa-mi hranesc copii.... Imi pare tare rau si va promit ca am sa va platesc inapoi daca am sa cad din nou vreodata in picioare ..."

Cam asa s-a derulat conversatia imortalizata (din pacate pentru batranelul cu arma), iar la final amandoi si-au multumit reciproc.
Chiar daca filmarea pare comica si batranelul nostru a fost rapid arestat, intreaga scena ascunde o mare tragedie, una din milioanele de tragedii care se intampla astazi la nivel individual si familiar.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti punctul de vedere! E al tau si nimeni nu ti-l poate contesta!