luni, 20 decembrie 2010

Max Igan si Rick Simpson: Tratamentul pentru cancer

N-aveam cum sa nu traduc din ultima emisiune a lui Max, de data asta pentru ca e vorba de bolnavii de cancer si pentru ca sunteti destul de multi in aceasta situatie si poate nu ati aflat inca faptul ca existe metode de tratament reale. Insa guvernele si industria farmaceutica nu are interes sa va vindece pentru ca ies mai multi bani daca nu o fac. Astfel exista metoda cu banalul bicarbonat inventat de un chirurg din Italia, care explica de ce si cum aceasta metoda poate vindeca integral cancerul.
Dar azi vom vorbi de Rick Simpson invitatul lui Max. Acesta este originar din Canada insa traieste in exil in Europa, deoarece a vindecat nenumarate cazuri de cancer si alte boli in stadiu terminal, insa dupa legea canadiana a facut-o intr-un mod ilegal. Vedeti voi in ce societate traim si cine sunt considerati adevaratii criminali ? Cei care ar trebui sa fie eroi. Insa in aceasta societate actuala bolnava, daca Rick se intoarce in Canada va fi arestat. Iar metoda folosita de el este cu ajutorul utilizarii terapeutice a uleiului de cannabis. Ne apropiem nu-i asa de motivele reale pentru care aceasta planta perena este ilegala in lume ? Ca sa nu mai vorbim de nenumarate efecte terapeutice pe care aceasta planta le are, inclusiv in afectiunea HIV, o alta “boala” care oricat de incredibil suna nu exista de fapt si am sa scriu un alt articol detaliat si documentat despre asta.
Rick este autorul cartii “Run for the cure” pe care-l puteti viziona la sfarsitul acestui articol.
E curios cum marijuana a ajuns sa fie ilegala, cand s-a dovedit ca nu e nici pe departe asa periculoasa cum se spune, in plus nu produce dependenta. Toate cazurile internate prin lume ca fiind dependente de aceasta planta au ajuns acolo fie prin forta, fie prin acordul parintilor, niciodata a celor care au fumat asa ceva, deoarece nu s-au considerat nici o clipa dependenti, iar asta pe buna dreptate. In plus cam toti presedintii Statelor Unite au fumat sau mai fumeaza asa ceva fara sa fie dependenti, sau fara ca acestia sa fi suferit vreodata repercursiuni pentru asta. Si ei singuri au admis asta. Dar alte droguri, precum alcoolul se pot cumpara liber, desi produc mult mai multe daune decat a produs vreodata marijuana. De altfel aceste frunze n-au produs nimic altceva decat efecte terapeutice si o stare de bine, o stare pasnica care nu este compatibila cu sclavagismul sau razboaiele, cam asta e.

Rick si-a aprovizionat pacientii cu acest ulei din 2003, pentru ca acest ulei este terapeutic si a fost folosit mii de ani, insa datorita coruptiei guvernele au interzis forma aceasta de tratament.
“Aceasta planta nu da dependenta, nimeni vreodata n-a murit din consumul ei. Asa ca nu exista nici un singur motiv rational pentru care nu ar fi folosit acest ulei cu exceptia faptului ca sta pe batatura industriei farmaceutice care nu vrea ca oamenii sa se poata vindeca singuri. Dar ce am facut noi e ca am descoperit singuri ce poate face acest ulei esential, si am descoperit ca in fond poate actiona pe o serie intreaga de probleme medicale de la cancer, diabet la artrite. Si ce am facut a fost sa facem un documentar despre cum poate lumea sa-si fabrice acest medicament singuri acasa si am postat documentarul in ianuarie 2008. Si e cu adevarat simplu sa-l prepari acasa cu ajutorul unor oale si dizolvanti. Am fost luat in vizor inca din 2003, insa nu aveau ce sa faca deoarece eu n-am ascuns niciodata ce faceam, dimpotriva am fost sa prezint la toate institutele abilitate, am ajuns pana la Natiunile Unite, dar nimeni n-a ridicat un deget, ei pur si simplu nu vor acest medicament, pentru ca nu ies bani de acolo. Cancerul este cea mai profitabila boala, asa ca nu se doreste renuntarea la acei bani. Totodata este si o planta extrem de rezistenta in constructii.
Este incredibil ce ipocrita este lumea si medicii care nu fac nimic pentru asta. Cand depun juramantul lui Hipocrate si jura ca nu vor administra otrava sau nu vor face rau oamenilor, in secunda 2 de cand au devenit doctori incep sa ne dea chimicale toxice asupra ficatului. Iar cand ajungem la pacientii de cancer tratati cu chimioterapie si radiatii asta e o nebunie totala. Astazi se stie foarte bine ca nebunia asta nu vindeca nici un cancer. Ultima cercetare cu 600 de pacienti dintre care 300 au luat chimioterapie si 300 n-au luat nimic a aratat ca cei ce n-au luat nimic au trait mai mult decat cei ce au fost bombardati cu chimioterapie. Ca si rezultat chimioterapia este doar un mod mai rapid sa mori, insa industria o aproba ca si cum ar fi vorba de popcorn. Nu am nimic cu doctorii, unii isi fac treaba meritoriu, insa cei care impart chimicalele mortii nu sunt altceva decat comerciantii de droguri ai marilor companii farmaceutice. Ei chiar vand boli, iar astazi se vede rezultatul in jur cu toate aceste boli pe scara alarmanta, cand atunci cand eram copii nu existau cazuri cum exista astazi. Asa ca se pun toate acele chimicale pe alimentele noastre care ne dau ulterior aceste boli precum cancerul, iar apoi ni se prescriu alte chimicale.
Toate astea nu au fost facute in mod accidental, in nici un caz. Daca e adevarata vorba ca esti ceea ce mananci atunci sa vedem ce mancam noi astazi. America de Nord e cea mai toxica zona alimentara, cand vedem ce se face acolo si cum este mancarea devine revoltator ce fac ei. Cu toate aceste modificari genetice, sau Codex Alimentarius – ma intreb cine are dreptul sa schimbe legea legat de vitamine si nutrienti ? E o nebunie ce fac.
Iar in ceea ce priveste senzatia de drogare pe care o ai de la marijuana (in cazul fumatului), ea face parte din procesul de vindecare. Ce face de fapt: te relaxeaza, te face somnolent, iti reda pofta de mancare – toate astea fiind benefice pentru vindecare. Doza in tratament se creste pana cand se ajunge la 1/3 de gram per doza in 4-5 saptamani, adica 1 g/24 ore. Cand s-a ajuns la aceasta doza se continua acest ritm pana la vindecare. Insa ce se intampla cu acest ulei in primele saptamani de consum: in general in decurs de o ora dupa ingerare simti nevoia sa te intinzi, dar dupa o perioada aceasta oboseala dispare si la propriu revii la normal. De aceea recomand pacientilor in primele saptamani sa nu conduca masina, pana trece acest prim efect. Insa aceste efecte nu debiliteaza in nici un fel si nu fac nici un rau, precum fac opiaceele de exemplu ce actioneaza pe functia motorie. Insa cu acest ulei de cannabis, odata organismul obisnuit cu el nu mai poti face nici o distinctie intre cine ia asa ceva sau nu.
Se pare ca industria farmaceutica a inceput sa foloseasca doze mici de ulei de cannabis, insa acestea combinate cu chimioterapia, ceea ce e tot o nebunie. Cum sa te astepti sa te vindeci amestecand leacul cu otrava ? Cum sa crezi ca atunci cand iti pica tot parul si ti se distruge sistemul imunitar tu te vei vindeca ?”
“Poate ca adauga acest ulei mai nou tocmai sa mentina bolnavii o vreme mai indelungata ca sa poata cheltui mai multa vreme pe aceste chimioterapii extrem de scumpe. Probabil e un lucru teribil sa spun asta, insa nu am deloc incredere in acesti oameni.”
“Am vorbit cu un doctor expert in domeniu din Cehia unde am tinut o prelegere si discutam de aceste facultati de medicina, cand o doctorita mi-a spus ca ce fac eu e criminal. I-am raspuns ca atunci cand dau cuiva o otrava si acela moare datorita efectelor toxice ale acesteia atunci cum m-ar mai numi ? I-am spus ca nu face nici o diferenta faptul ca cel care-i da persoanei otrava poarta un halat alb. Ei nu i-a placut ce aveam de spus si a spus ca Facultatea ma asteapta inapoi in 26 octombrie ca sa ma puna la locul meu. I-am replicat: “ok, aduna toti doctorii din Cehia pe data de 26 si vom vedea cine pe cine indreapta”. Toti ai mei au fost incantati de asta, au spus ca daca Universitatile ma vor lua la bord, atunci si canalele de stiri vor veni alaturi. 3 zile mai tarziu Universitatea m-a sunat si au anulat intalnirea. Deci nici medicii nu vor asta, pentru ca daca toata lumea ar consuma asa ceva, sau si-ar produce singuri atunci 9 din 10 doctori ar ramane fara servici.
Eu nu ma mai pot intoarce in Canada, deoarece intregul meu caz este corupt pana in maduva oaselor si nici nu ma lasa sa demonstrez la curte ca am dreptate. Acum traiesc in Europa de peste 1 an si caut o tara, oricare tara, orice guvern care sa fie de acord sa-mi imbratiseze lucrarea. Ca tot ce spun este adevarat, sau sa incerce singuri. Eu mereu spun la emisiunile pa care le fac sa nu ma credeti pe mine. Doar cresteri singuri o uncie de muguri buni de cannabis, produceti uleiul esential din ele conform instructiunilor noastre, apoi tratati pe cineva cu cancer de piele sau ulcer diabetic care nu se mai vindeca, sau pe o arsura grava ce nu se vindeca, puneti uleiul peste pielea afectata, puneti un bandaj si apoi priviti ce se intampla. Oricine isi poate demonstra singur rezultatul. Eu am avut arsuri de gradul 3 pe o tremie din mana si am reusit sa ma vindec in 11 zile complet cu acest ulei care este un antiseptic si antibiotic natural. De ce nu-l folosim ? In toate aceste sectii de copii si adulti arsi care stau intr-un mediu alterat si ies de acolo cu cicatrici pe viata ?
Dar e nevoie ca si presa sa ia parte. De exemplu eu cand am fost in proces in Canada desi am vindecat nenumarate persoane care m-au sustinut, insa nu puteam sa am castig de cauza cu o presa care ma denigra in masa. Fara suportul presei devine foarte greu. Nu mi-am putut imagina aceasta rezistenta pentru vindecare la inceputul lui 2003 cand am inceput totul. Atunci inca traiam in iluzia ca lumea chiar doreste vindecare. Insa la nici un an, dupa ce am vizitat toata lumea implicata am realizat ca nimeni nu vrea leacul, inafara de cei care erau realmente bolnavi. Insa am continuat sa fac asta pentru ca este lucrul corect. Mereu am crezut ca guvernul se va trezi si va face si el ce este corect, dar n-au facut-o niciodata.

Intre 2003 si 2009 cand am parasit Canada am vindecat 24.300 de oameni care au venit direct la usa mea, in plus au mai fost altii de pe internet si toate transpoartele in intreaga Canada. Cativa ani am facut leacul gratuit si l-am dat tot gratuit, insa la un moment dat n-am mai avut materiale si trebuia sa le platesc, asa ca am taxat materialele, insa nu am taxat manopera. Insa am invatat sute sa faca leacul acasa. A fost mai degraba un program educational, dar unul pe care guvernul nu l-a agreat.”

“Cum se face ca alegem acesti oameni sa ne reprezinte ? Acesti oameni care inainte de a fi alesi se dau cei mai buni aparatori ai poporului si cum ajung in functie se schimba dramatic ?”

“Nu e vorba ca acele persoane sunt vandute, ci partidul lor este. De aceea sa nu votezi independenti pentru ca iti risipesti votul e o nebunie, pentru ca sunt singurii care pot sa-ti serveasca interesele. Odata ce alegi un membru de partid, acela va spune minciunile partidului. Asa ca nu conteaza cine din ce partid face parte, acestea sunt controlate de bani. Fara intalniri deschise in care oamenii au acces la informatie, toate nebuniile astea se pot face in spatele usilor inchise, la toate acele intalniri secrete. Acestea trebuie sa dispara odata. Toti care iau parte la aceste lucruri stiu exact ce se intampla.”

La una din prezentarile in instanta unul din judecatori mi-a spus: “Mr. Simpson nu puteti sa luati toate acestea la modul personal”, iar eu i-am raspuns: “ Cum sa nu iau personal cand toate acele raiduri la mine pe proprietate au dus in final la moartea altor oameni ? Sa nu-mi spui sa nu iau asta personal.” Iar judecatorul n-a fost in stare nici macar sa ma priveasca in fata, doar a dat din cap. Deci e clar ca stiu exact ce fac si nu reprezinta oamenii pentru care au fost pusi acolo. In loc sa fie muncitori in slujba cetateanului fac exact pe dos. Iar sa negi accesul populatiei la un medicament de acest fel se cheama genocid. E un cuvant dur, dar cum poti numi un guvern care are un medicament care te poate vindeca, insa tu mori de cancer ? “

Acum Rick lucreaza la finalizarea cartii sale care a facut valva deja in Canada si probabil la 6 luni dupa publicare va putea sa se intorca in Canada, insa nu crede ca va mai ramane acolo. Cauta o tara cu un climat bland (pentru a putea cultiva) si cu un guvern doar jumatate corupt. Max l-ar dori in Australia deoarece are un climat bun pentru asta, insa nu si guvernul potrivit, astfel ca probabil tot in inchisoare ar ateriza.
Din cate se pare tot mai putini pot nega beneficiile acestui tratament, insa incearca sa-l amane cat pot si rezista pentru asta. Vorbim de o planta benefica data de Dumnezeu, care nu da dependenta, folosita mii de ani inainte – asa ca nici un guvern nu are dreptul sa controleze aceasta planta. Planta ne apartine noua, nu lor. Pana la urma nici un guvern nu va mai putea controla acest “medicament”.

Max finalizeaza in modul caracteristic cu apelul catre populatie, sa stea uniti fata de aceste legi sociopate si sa inceapa sa actioneze pasnic pentru a-si recastiga libertatile furate. Iar subiectul de astazi este cu adevarat important deoarece e vorba de ceva ce poate vindeca aproape orice boala serioasa, insa nu e lasata de exact acei oameni care ar trebui sa ne serveasca noua interesele. Chiar si daca privesti aspectul alimentar conteaza, deoarece semintele de in sunt extrem de hranitoare si daca nu s-ar cultiva altceva pe planeta decat asta tot nu s-ar muri de foame. Dar noi privim toti acesti copii care n-au ce manca in anumite zone, desi in-ul este cunoscut ca facand fata si unui climat mai dur. Deci nu e nici un motiv sa infometezi populatia pentru a reduce numarul ei pe planeta. E nevoie doar de gestionare responsabila a resurselor. Aceasta planta pe langa utilizarile sale universale, de la medicament la material de constructii, mai lasa si solul in care a fost plantat in conditii foarte bune, asa ca e la propriu o planta miraculoasa. Astfel e o gluma proasta ca e ilegala.

Mesajul final a lui Rick: “e corpul tau, e viata ta, tu esti cel care are dreptul sa hotarasca ce intra in el. Eu sunt de acord sa existe metode alternative, insa cand privesc astazi sistemul medical nu vad altceva decat nebunie curata. Oricine care are o problema serioasa de sanatate precum e cancerul, ar trebui sa se uite la optiunile date. Pentru ca daca esti diagnosticat de cancer intr-un stadiu grav atunci ai 97 % sanse sa mori in urmatorii 5 ani. Asa ca unde este rata de succes ? Ceea ce cer eu oamenilor este sa isi apere drepturile. Aceasta planta va apartine voua, nimanui altcuiva, e timpul sa puteti dispune de ea.”

Interviul:


1/7


2/7


3/7


4/7


5/7


6/7


7/7


Cum se prepara uleiul de cannabis:





Mai cititi si:
Max Igan si Wikileaks - Caderea Americii in 12 luni
Conspiratia Apei cu Jesse Ventura 
Chemtrails sau belele ce ne vin de sus
What in the world are they spraying ?
Parlamentarii au inceput sa se trezeasca impotriva Codex Alimentarius
Adio medicina naturista: UE va interzice medicamentele pe baza de plante
Meniul McDonalds
Incepe programul de vaccinare. Voi vreti sa va vaccinati copiii ?
Frankenfish- somonul modificat genetic
Interviu cu Shiv Chopra - America si Canada au cele mai periculoase alimente din lume
Atac asupra barbatului
Alte efecte demonstrate ale culturilor modificate genetic - STERILITATE !
Recolte intregi compromise de o boala ciudata la plante in America
De-ale Alimentatiei
Revenind la sanatate - 8% fructe, toxice si plastice ingerate voluntar !

2 comentarii:

  1. Ulei de cânepă, de materiale și complete de articole de cercetare științifică pot fi găsite pe site-ul Mediccanna (www.mediccanna.com)

    RăspundețiȘtergere
  2. Pentru Rick Simpson și Phoenix Tears,

    În primul rând vreau să vă mulțumesc pentru excelenta cancer miracol ghid cura ai plecat din lume care a vindecat cancerul de san meu. E adevărat ceva ce nu am mai auzit de mai înainte.

    Am urmat liniile directoare exacte vă stabilite pentru mine când am primit medicatie si am acum liber cu succes de boală teribilă care aproape ia mea, dacă, sensibilitatea ta ulei de canabis drastic.

    Este o ușurare pentru mine și familia mea și eu nu pot să aștept pentru a vedea ce viitorul îmi aduce.

    Cineva acolo cu care se confruntă aceasta boala teribila, i-ar sfătui să nu recunoaștem singur. Scrie Lacrimi Phoenix La ricksimpsoncannabisoil_phoenixtears@outlook.com și a obține soluția.

    Amândoi mulțumesc pentru această oportunitate minunată.

    Cindy.

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti punctul de vedere! E al tau si nimeni nu ti-l poate contesta!