miercuri, 7 decembrie 2011

Generatia cu cheia de gat - documentar difuzat pe B1TV cu Zoltan Andras

Zoltan Andraș la emisiunea "Generația cu cheia de gât" realizată de Sanda Nicola și difuzată pe B1TV.

"Generația cu cheia de gât" îi reuneşte pe toţi cei care au copilărit în anii '70, '80, începutul anilor '90 şi care astăzi reprezintă segmentul cel mai activ al populaţiei. Sanda Nicola stă de vorbă cu exponenţii acestei generaţii despre trecut şi prezent, despre tentaţia emigrării şi motivele pentru care rămân în România. În comunism, au fost educaţi să vorbească încet "pentru că aud vecinii", să îndure "pentru că aşa sunt vremurile", să stea la rând ca să nu-şi piardă locul la coadă, dar astăzi, cei care au copilărit cu cheia de gât se văd nevoiţi să dea din coate şi să strige cât mai tare pentru a supravieţui în capitalism.

Publicul participă activ la realizarea acestei emisiuni, multe pasaje fiind ilustrate cu fotografii primite de la telespectatori din toată ţara care, la rândul lor, fac parte din aceeași generație.

2 comentarii:

  1. apreciez emisiunea si este exact pe masura gandurilor mele, este o emisiune pe care as fi facut-o si eu si asa spun si eu despre generatiile aceslea, generatia cu cheia de gat!
    sunt intru totul de acord cu emisiunea si cu multe din punctele de vedere ale invitatilor!
    copiii mei sunt din generatia cu cheia de gat!!
    am simtit si eu si ei din plin si lipsurile si bucuriile pe care le faceam singuri!
    apreciez in mod deosebit pe zoltan si ideile lui despre lume si viata!succese tuturor!

    RăspundețiȘtergere

Spune-ti punctul de vedere! E al tau si nimeni nu ti-l poate contesta!