vineri, 27 mai 2011

Istoria fascinanta si detaliile programelor de control mental precum Proiectul MKULTRA si MONARCH - partea a doua


Denumirea de MONARCH se refera mai degraba la fluturii cu acelasi nume si nu la nobilimea regala. Cand o persoana este supusa traumei generate de electrosocuri, aceasta va resimti o stare confuziva evidenta, similara cu plutirea sau falfaitul unui fluture. Insa se are in vedere mai ales reprezentarea simbolica a metamorfozei acestei insecte frumoase, care din stadiul de larva ajunge in stadiul dormand de cocon, iar apoi devine noua creatie prin fluture. Acest fluture se va intoarce apoi la origini. Acesta este tiparul migrator unic al speciei. Este inca un mister cum aceste fapturi frumoase si delicate sunt protagonistele unora dintre cele mai spectaculoase migratii, avand ca singura aparare substanta toxica prezenta in corp  si ingerata din stadiul de larva din planta – laptele cainelui - ce o apara de pradatori. Povestea acestor fluturi a dat nastere de altfel la mai multe documentare.

Simbolismul ocult insa ne va da o alta intelegere asupra adevaratei semnificatii, deoarece psihicul este tradus acolo ca fiind atat “suflet” cat si “fluture”, avand la baza credinta ca sufletul uman devine un fluture in perioada in care asteapta o noua reincarnare.

Misticii antici asemenea gnosticilor vedeau in fluture simbolul carni pangarite. Ingerul mortii a fost reprezentat in arta gnosticilor ca un picior inaripat ce striveste un fluture. Marioneta este o papusa atasata de niste fire si controlata de maestrul papusar, iar programarea MONARCH se refera la asta ca fiind “sindromul marioneta”. “Conditionare imperiala” este o alta denumire folosita, insa unii terapeuti in sanatate mentala o denumesc ca fiind “secvente conditionate tip stimul-raspuns”.

Dar ca sa sintetizam, proiectul MONARCH poate fi descris cel mai bine astfel: crearea de multiple personalitati prin compartimentarea mintii, avand ca si metoda de lucru disociatia structurata ca urmare a traumei si integrarii oculte. Poate suna putin complicat, dar va veti lamuri de indata. In timpul procesului se executa un ritual satanic ce include adesea misticism din Cabala, iar scopul este de atasare al unui "demon" sau "grup de demoni" fiecarei personalitati in parte. Sigur ca multi vor asocia asta cu amplificarea traumelor induse, in defavoarea credintei ca posesiunile demonice chiar exista sau pot fi infaptuite.

Personalitati (ALTER EGO-uri) si obiectele declansatoare (tragaci)

O alta forma de a examina victimizarea corpului si a sufletului e sa privim din prisma unui program complex de calculator: un fisier (alter) este creat prin trauma, repetitie si reintarire. Pentru a se putea activa/declansa fisierul e nevoie de un cod de acces sau parola. Victima este denumita “sclav” de catre programator/manipulant, care in schimb va fi vazut ca “maestru” sau chiar “Dumnezeu”. Majoritatea victimelor (75 %) vor fi femei, deoarece femeile tolereaza mai bine durerea si in plus au tendinta de disociere mult mai mare decat barbatii. Subiectii se folosesc in operatii sub acoperire, prostitutie sau pornografie, implicarea in industria de divertisment.

Un fost ofiter militar conectat cu DIA (Drug Information Association) spunea ca “acesti MONARCHI sunt peste tot astazi, de la cersetorul de pe strada si pana la tipul cu guler alb”. Un agent CIA iesit la pensie a facut mentiuni in mod vag despre aceste persoane ca fiind “plante” sau “cameleoni” cu scopul infiltrarii in grupuri desemnate, preluand informatii si/sau injectand informatii din agenda indusa.

Exista un numar nedefinit de “victime supravietuitoare” care au tot felul de programe ramase, oglinzi sau umbre ca reminiscenta. O diviziune intre jumatatea "buna" (inger) si jumatatea "rea" (demon) a personalitatii ramane in creier, avand loc o rotatie in jurul unei axe. Sistemul e format sub forma unui dublu helix cu 7 niveluri, intrarea pe acestea avand loc cu permisiunea programatorului. De aceea majoritatea victimelor ramase in viata raman cu imagini interne ce reprezinta copaci (precum Copacul Vietii din Cabala), simboluri antice si litere, panze de paianjen, oglinzi sau geamuri sparte, masti, castele, labirinte, demoni/monstrii/extraterestrii, scoici, fluturi, serpi, panglici, arcuri, flori, ceasuri, roboti, diagrame de comanda si scheme de circuit intern de calculator.

Linii de sange si ingemanarea

Majoritatea victimelor vin din generatii intregi de familii satanice cu acelasi sange si sunt programate “sa isi indeplineasca destinul de alesi sau generatia aleasa” termen folosit de Mengele inca de la Auschwitz. Unii sunt adoptati de catre familii avand insa aceleasi origini. Unii sunt folositi si din randurile celor ce nu au acelasi sange, insa intra in categoria celor dispensabili. Ei vin din orfelinate, case de plasament, sau din familii incestuoase cu o istorie de pedofilie in spate. Se pare ca mai este un grup afiliat familiilor apropiate cu guvernul si serviciile secrete militare.
Multi dintre cei abuzati vin din familii ce folosesc catolicismul, mormonismul, doctrina crestina carismatica - pe post de fatada pentru activitatile din spate (dar si alte religii se regasesc aici).  Victimele raspund mult mai bine la o religie rigida, dogmatica, unde exista o structura ierarhica, deoarece se aseamana cu programarea de baza. Autoritatea nu va fi discutata ci executata, astfel conditionarea orientata pe comanda va functiona mult mai usor si repede.

Ca si identificare fizica, putem regasi la aceste persoane urme de electrosocuri, sau negi rezultanti pe piele. Unii pot avea chiar zone ale corpului mutilate de cutite, fier incins sau ace. Tatuajele oculte si cele cu fluturi sunt de asemenea foarte frecvente. Totusi cei care vin din familii cu acelasi sange raman adesea fara cicatrici pe viata, deoarece se intentioneaza ca ei sa fie puri si nepatati.

Scopul final al acestor programe sofisticate de manipulare pot parea nerealiste pentru multi, daca nu cunosc si studiaza in profunzime psihicul si taramurile spirituale. Cei mai intunecati si profund programati alteri sunt cei pregatiti pentru venirea cu AntiChrist. Acestia sunt copii Noii Ordini Mondiale cu instructiuni si ordini de a instrui si initia un numar foarte mare de oameni (poate chiar si clone) ce sa corespunda noului mileniu.

Ingemanarea non-biologica este o alta trasatura bizara in cadrul programarii MONARCH. 2 copii fara legaturi de sange se initieaza intr-un ritual de “conectare spirituala” pentru a ramane impreuna pentru eternitate. In mod esential acestia impart cate o jumate din informatiile programate, facandu-i astfel dependenti unul de celalalt. Activitati paranormale de tipul: proiectii astrale, telepatie, ESP sunt mult mai accentuate la aceste persoane.

Nivelurile programarii MONARCH

ALPHA. Se pun bazele personalitatii controlate prin divizarea initiala a personalitatii victimei in 2 - creierul drept si creierul stang -  prin stimularea cailor neuronale. Pe acest nivel se accentueaza puterea fizica si acuitatea vizuala.

BETA. Se refera la programarea sexuala. Se elimina toate invataturile morale si se stimuleaza instinctele sexuale primare, eliminarea inhibitiilor. Alteri gen “pisica” ies adesea din aceasta faza.

DELTA. E vorba de programarea de “mercenari”, dezvoltata prima data in cadrul antrenarii agentilor speciali si a soldatilor de elita (precum Delta Force, Fisrt Earth Battalion, Mossad …). Controlul optim al adrenalinei si al agresivitatii este intre principiile programarii DELTA. Subiectii nu simt frica si isi urmeaza sistematic misiunea data. Totodata se implementeaza instructiuni de autodistrugere si respectiv suicid.

THETA. Sub acest nume avem programarea psihica. In acest nivel se regasesc adesea cei ce provin din aceleasi linii de sange pe mai multe generatii, iar capabilitatile telepatice vor fi net superior implementate fata de cei care nu au acelasi sange. Aici s-au dezvoltat si folosit implantarile de cipuri si dispozitive pe creier, care pot fi directionate si controlate cu lasere, microunde, electromagnetism si sisteme avansate computerizate, cat si urmarirea cu ajutorul sistemelor sofisticate de satelit.

OMEGA. E o forma de programare autodistructiva, denumita si “codul verde”. Comportamentele regasite sunt de natura suicidala, automutilare. Acest program se activeaza atunci cand victima incepe terapii si diferite tipuri de interogatorii in care se pot recupera tot mai multe parti din memorie.

GAMMA. Este programarea dezinformarii si derutarii prin informari menite sa protejeze sistemul.


Metode si Componente

Procesul initial incepe cu disocierea subiectului, incepand chiar cu nasterea si pana la 6 ani, dar exista si cazuri in care se incepe cu fatul in uterul mamei. Se folosesc electrosocuri, traume intense, abuzuri sexuale, alte metode diverse, astfel mintea se va rupe in doua ca o forma de protectie. Inainte se denumea tulburarea de multiple personalitati, astazi se numeste tulburarea de identitate disociativa (sau personalitate multipla). Ea este baza in programarea MONARCH. Restul conditionarilor vor fi facute si cu hipnoza, constrangeri, alternari de placere-durere, deprivari de hrana, somn, apa si simturi, dar si administrare de droguri ce vor altera functiile creierului.

Urmatoarea etapa consta in implementarea comenzilor si mesajelor pentru fiecare alter in parte. Asta se obtine cu ajutorul castilor speciale, alaturi de generatori computerizati ce emit valuri de sunete nedetectabile constient, ajungand la nivel neuronal unde vor creea cai in subconstient si inconstient. Aparaturi optice de tipul “realitatii virtuale” se folosesc simultan cu generatorii de sunete proiectand lumini in diferite culori pulsatile, subliminale si imagini rapid succendante pe ecran. Apoi se folosesc electrosocuri puternice pentru dezintegrarea memoriei.

Aceasta programare se imunatateste periodic si se reintareste vizual, auditiv si scriptic. Una din temele cele mai folosite in primele programari era Vrajitorul din Oz si Alice in Tara Minunilor, ambele saturate cu simboluri oculte. Multe din recentele filme si desene  Disney sunt folosite cu dublu scop: desensibilizarea unei parti mari a populatiei prin mesaje subliminale si programare neurolingvistica, si construirea deliberata de chei si tragace pentru programarea de baza in copii extrem de impresionabili MONARCH.

Muzica joaca un rol cheie in programare, prin combinarea anumitor note, ritmuri si cuvinte. 
Se pare ca multe novele si filme dupa Stephen King au acest rol. Cartea sa Insomnia prezinta o poza a lui King cu fraza tragaci “we never sleep” (noi nu dormim niciodata) – indicativ pentru cineva cu personalitati multiple– iar deasupra avem ochiul atotvazator.

Alte filme informative de control mental sunt: Total Recall, Brainstorm, Long Kiss Goodnight, Johnny Mnemonic, Conspiracy Theory, Mindfield, 12 Monkeys, Barbwire, Fortress, Trancers III, Jacob’s Ladder, Videodrome, Circuitry Man, Lawnmower Man, Color of Night, Blade, Enemy of the State, Adventures of Baron Von Munchhausen, Ninth Configuration. Filme mai vechi sunt: Altered States, Slepford Wives si clasicul Manchurian Candidate.

Urmeaza partea a treia …

Mai cititi si: 
Control mental asupra celor mici - Justin Bieber - Cititi pana la capat
Despre programare si celebritati
Masonii conduc lumea - Radu Cinamar fragmente din Viitor cu cap de mort

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti punctul de vedere! E al tau si nimeni nu ti-l poate contesta!