Cu 14 de ani inainte de scufundarea Titanicului s-a scris o carte "The Wreck of the Titan" de catre Morgan Robertson, iar in carte se putea citi scenariul exact de scufundare a navei Titan, la fel cum s-a intamplat cu Titanicul 14 ani mai tarziu. Ambele nave aveau o capacitate de 3000 de oameni, amandoua se aflau in aceeasi zona, ambele s-au scufundat rapid si datorita impactului cu gheata. Diferenta era ca Titan a lovit direct platforma de gheata, pe cand Titanicul a lovit un aisberg inainte de a se lovi de platforma.
La fel cum in 4 martie 2001 a existat un episod pilot al serialului The Lone Gunman - in care cele 2 turnuri gemene sunt atacate de avioane similare cu cele din realitate, ca urmare a unei conspiratii interne guvernamentale. Iar unul dintre actorii intervievati pe acea vreme, a dezvaluit ca intregul scenariu a fost inmanat de catre CIA pentru acel film. Si deja cunoastem despre combinatia dintre industria filmului si organele guvernamentale din Pentagonul si filmele - o relatie de putere si control
Sau ca si in cazul controversatului episod Simpsons in care de asemenea se prezice data de 11 septembrie-New York si turnurile gemene:
Ma intreb daca episodul de anul trecut Simpsons care a atras din nou atentia cu o alta data poate insemna ceva. Cifrele aratate pe ceas pot inseamna diferite date, fiecare interpretandu-le cum vrea, cu ceasul intors sau nu, cu luna in loc de zi, sau anul in loc de luna ...
Revenind la Titanic, pe acea vreme erau foarte multi care atentionau de existenta ghetii in exact acea zona. Capitanii de nave si cei din domeniu erau constienti de locatie si de pericol. Mai mult decat atat, in acea zona era o adevarata platforma de gheata sub forma unui deget imens. Iar sistemul telegrafelor pe vremea aceea era foarte dezvoltat, navele puteau vorbi intre ele in toata emisfera vestica, de la New York pana in Europa. Astfel capitanul Smith nu avea vreo scuza sa nu stie in ce directie se deplaseaza. Si atunci semnele de alarma incep sa apara, deoarece acest capitan aparent se indrepta cu viteza direct in aceasta masa imensa de gheata, nicidecum intr-o bucata mica greu de remarcat. Si dupa cum vedeti din harta de mai jos zona era plina de nave, oricare dintre ele putea semnaliza prezenta acelei platforme.
Se pare ca acest capitan statea si nu facea nimic in timp ce subalternii sai urlau si cereau sa spuna sau sa faca ceva. Ipoteza ne-ar putea duce inapoi la similitudinea cu cartea mai sus citata. Iar faptul ca Titanicul a lovit mai inainte un aisberg a fost momentul de surpriza la care nu se astepta capitanul, urmarind ca tinta finala - platforma, nu un aisberg oarecare. De aceea nu a luat nici o decizie pe moment si a ramas ca o stana de piatra in fata panicii celorlalti. Probabil rolul lui era sa duca intreaga nava la fund si sa para totul un accident, deoarece erau multi oameni care doreau aceasta nava distrusa. Erau 3 oameni foarte puternici si bogati acolo. Motivul ? Erai 3 personaje ce blocau crearea FED-ului american: John Jacob Astor, Benjamin Guggenheim si Isador Straus.
Tactica de a scapa astfel de dusmani nu e una noua. Regele Herod facea la fel cu dusmanii sai de temut: organiza petreceri sau banchete celebre unde apoi izbucnea un foc sau un incident "neprevazut", iar rivalii sai mureau acolo. Si asta era inaintea lui Machiavelli. Si pentru ca lucrurile sa devina si mai interesante pentru actualitate, J.P. Morgan era proprietarul liniei de vase White Star Line din care facea parte si Titanicul. Dar J.P.Morgan detinea si compania International Merchant Marine ce detinea navele Californians ce inconjurau zona in acea data precum ati vazut pe harta. Si tot companiile sale au orchestrat construirea celor 3 nave care s-au dovedit a fi capcane ale mortii: Titanic, Britannic si Olympic.
Si tot el a fost cel ce i-a invitat pe acesti oameni, dandu-le chiar bilete gratuite. Si in ultimul moment el a fost cel care nu a mai putut urca din motive de urgenta pe acel vas de prima clasa pe care l-a construit cica pentru el, in schimb a incheiat o polita enorma de asigurare prin care si-a scos toate cheltuielile.
Asa ca, indiferent din ce unghi privesti problema, ea miroase de la distanta a munca murdara.
Astfel facand o paralela istorica, Titanicul a fost 9/11- ele inceputului de secol 20. Cu acei oameni dati la o parte FED-ul, Fiscul si bazele pentru The Council of Foreign Relation care a devenit oficial doar in 1921 au putut deveni realitate, iar primul Razboi Mondial a inceput la 2 ani dupa. Totul a fost bine planificat, cu scenariul scris inainte, dupa cum stim deja ca acesti oameni opereaza: perseverent, rabdator si in timp. S-au pus inca de pe atunci bazele sistemului de control care apoi urma sa preia carmele puterii in America si mai apoi in lume. Pentru si mai multe detalii urmariti materialul de mai jos:
Niciun comentariu:
Trimiteți un comentariu
Spune-ti punctul de vedere! E al tau si nimeni nu ti-l poate contesta!