luni, 24 mai 2010

Chemtrails in Timisoara

 In timp ce scriu pe cer decurge o activitate cat se poate de evidenta de chemtrails. V-am spus ca tot am urmarit sa vad astfel de activitati, insa nu am avut ghinionul sa vad asa ceva in zona. Din nefericire astazi linii de chemtrails incep sa brazdeze prima zi cu soare frumos in Timisoara, dupa o perioada innorata si rece. Este o activitate intensa si deja am zarit vreo 5 linii lungi ce incep sa se disipeze pe cer. Cand stiu ce semne de intrebare plutesc in spatele acestor chimicale stropite de sus mi se face rau sa vad cum ele incep sa acopere cerul si sa coboare spre noi, gata de inhalat. Avand in vedere ca aceste nenorociri venite de sus au tendinta sa provoace o atmosfera incarcata, ceata si sa acopere lumina solara am sa urmaresc cum se va incheia aceasta zi.

As vrea sa vad si eu cine raspunde pe plan local de astfel de activitati si sa imi spuna exact ce trebuie noi sa inhalam si ce ni se pregateste. Am sa intreb autoritatile locale sa ma informeze avand in vedere ca noi avem tot dreptul sa fim informati. Nu ma astept la raspunsuri sincere, insa macar e un pas de a semnala faptul ca nu toata lumea este oarba si nu vede. Indemn cat mai multa lume sa faca la fel atunci cand observa astfel de activitati in aria lor. Daca lasam sa ni se faca orice, ne meritam soarta.

O zi trista pentru Timisoara in orice caz.
Pentru mai multe detalii cititi si:
Chemtrails sau belele ce ne vin de sus

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti punctul de vedere! E al tau si nimeni nu ti-l poate contesta!