duminică, 16 mai 2010

Cati tac si inghit in media contribuind la jocuri murdare si cati nu ?

Mi-a atras atentia postarea lui Victor Ciutacu despre afirmatia lui Razvan Teodorescu de la Realitatea, astfel ca o postez aici:

“Victor, iti multumesc pentru sustinere. Le multumesc si celor care in acest spatiu al comentariilor sprijina libertatea de opinie.Traim vremuri in care aceasta devine din ce in ce mai pretioasa si, desi am 20 de ani in presa, nu imi amintesc sa fi traversat o perioada atat de bizara, macar ca atmosfera. Acum, cu privire la Realitatea, va asigur ca voi sta aici cat timp simt ca imi pot face meseria. Asa am procedat cu locurile de munca in cei 20 de ani. Cred ca am la activ vreo 10 demisii.
Surse bine informate mi-au zugravit un mecanism prin care ziaristilor li se asculta legal telefoanele: cineva face o plangere pentru instigare la dezordine sociala (motiv – o emisiune, o declaratie a unui invitat sau un comentariu al realizatorului) si se da mandat pe siguranta nationala. In astfel de cazuri se asculta nu numai telefonul respectivului, intra in baza de date si toate persoanele cu care impricinatul a vorbit! Acum, referitor la atmosfera din presa, din trusturi, remarc cu o placuta surprindere ca au sarit in ajutorul meu cei de la concurenta. Apropos, Victor, ai vazut vreun rand din partea colegilor mei de …”banca”? Acum sau dupa amenintarea presedintelui-unica in spatiul European? Nici eu. Dar poate ca nu m-am documentat bine:)”

Sursa: Victor Ciutacu blog

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti punctul de vedere! E al tau si nimeni nu ti-l poate contesta!