sâmbătă, 16 aprilie 2011

Mesajul necenzurat si nemodificat al Colonelului Qaddafi - testamentul sau in fata poporului

Ca si o completare la articolul anterior despre Libia: totul e despre petrol sau totul e despre banci ? Lucruri pe care nu le stiati despre Libia si de ce statea ea pe batatura globalistilor avem un mesaj al colonelului Gaddafi, mesaj pe care l-am tradus din engleza in cele ce urmeaza:

In numele lui Allah, binefacatorul si milostivul ...
Timp de 40 de ani, sau a fost mai mult, nu mai tin minte, am facut tot ce am putut sa dau oamenilor case, spitale, scoli, iar cand le-a fost foame le-am oferit hrana. Am transformat chiar Benghazi in zona agricola din desert, am infruntat atacurile de la acel cowboy Reagan, cand mi-a omorat fiica adoptata de la orfelinat, el incerca sa ma ucida, in loc de asta el a ucis-o pe saraca fetita inocenta. Apoi i-am ajutat pe fratii mei si surorile mele din Africa cu bani pentru Uniunea Africana.


Am facut tot ce am putut sa-i invat pe oameni ce inseamna conceptul de o reala democratie, unde comitetele oamenilor conduceau tara. Dar asta nu a fost niciodata de ajuns, asa cum unii mi-au spus, chiar oamenii ce aveau case cu 10 camere, costume noi si mobilier nou, acestia nu erau niciodata multumiti, asa egoisti cum erau vroiau mereu mai mult. Ei au spus americanilor si altor vizitatori ca aveau nevoie de democratie si libertate, fara sa realizeze vreodata ca era vorba de un sistem de "taiat gatul", unde cainele mare ii mananca pe restul, insa ei erau vrajiti de aceste cuvinte, fara sa realizeze macar ca in America nu exista medicamente gratuite, spitale gratuite, case gratuite, educatie gratuita si nici mancare gratuita, cu exceptia faptului cand oamenii trebuie sa cerseasca sau sa stea la cozi interminabile pentru o farfurie de supa. 
Nu, indiferent de ce faceam, nu era niciodata de ajuns pentru unii, insa pentru altii, ei stiau ca eram fiul lui Gamal Abdel Nasser, singurul lider arab si musulman veritabil care a existat de la Sakah-al-Deen incoace, cand el a revendicat Canalul Suez pentru oamenii sai, la fel cum am revendicat si eu Libia, pentru oamenii mei, erau pasii lui cei pe care am incercat sa-i urmez, ca sa-mi tin oamenii liberi de la dominatia coloniala - de le hotii ce vroiau sa fure de la noi. 

Acum sunt sub atac de catre cea mai mare forta militara din istorie, de fiul meu cel mic african, Obama vrea sa ma ucida, sa ia libertatea acestei tari, sa ia gratuitatea caselor noastre, medicamentele noastre gratuite, educatia noastra gratuita, hrana noastra gratuita, si sa o inlocuiasca cu stilul hotoman american, numit "capitalism", insa noi toti din lumea a treia stim ce inseamna asta, inseamna corporatii ce conduc tarile, conduc lumea, iar oamenii sufera. Astfel, nu exista alternativa pentru mine, trebuie sa iau pozitie, iar daca Allah doreste, voi muri urmand calea Sa, cale ce a facut din tara noastra o tara cu teren agricol bogat, cu hrana si sanatate, si chiar permitand si ajutand fratii si surorile noastre africane sa lucreze aici alaturi de noi, in Jamahiriya Libiana.
Nu-mi doresc sa mor, insa daca se ajunge la asta, pentru a-mi salva pamantul, oamenii si miile care-mi sunt copii, atunci fie.
Fie ca acest testament sa fie vocea mea in lume, ca m-am ridicat impotriva atacurilor cruciatilor din NATO, m-am ridicat impotriva cruditatii, tradarii, impotriva vestului si ambitiilor colonianiste, si ca am stat alaturi de fratii mei africani, adevaratii frati arabi si musulmani, ca si o raza de lumina. Cand altii isi construiau castele, eu am locuit intr-o casa modesta si intr-un cort. Nu mi-am uitat niciodata copilaria din Sirte, nu am cheltuit nesabuit banii nationali din trezorerie, si precum Sakah-al-Deen, marele nostru lider musulman, care a salvat Ierusalimul pentru Islam, am luat doar putin pentru mine ...
In vest, unii m-au numit nebun, dement, insa ei stiu adevarul, desi continua sa minta, ei stiu ca pamantul nostru este independent si liber, nu sub control colonial, ei stiu ca viziunea mea, calea mea este, iar asta a fost limpede pentru oricine, pentru oamenii mei, si ca voi lupta pana la ultima suflare ca sa ramanem liberi, fie ca Allah cel autotputernic sa ne ajute sa ramanem increzatori si liberi.
Col. Mu'ummar Qaddafi, 2011/05/04
Tradus in engleza din discursul original de catre Prof. Sam hamod, Ph.D.
Copyright Mathaba.net

Mai cititi/vedeti si:
Confesiunile unui fost asasin economic
Sclavia financiara in cateva cuvinte.
Criza Economica - Inrobirea unei natiuni prin indatorare - subtitrare romana
Fata nevazuta a liderilor sud-americani controversati de Statele Unite - un documentar exceptional !Money as Debt - Banii ca si datorie
Banii ca si datorie 2 – Money as Debt 2 – Banii din banci nu sunt ai nostrii.
Dialoguri pe tema "FMI – distrugator de natii ?"
Tari handicapate !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti punctul de vedere! E al tau si nimeni nu ti-l poate contesta!