marți, 21 februarie 2012

Informare Wazzub pentru reteaua mea !

 Revin cu un articol informativ pentru toti cei care v-ati inregistrat de pe acest site ca urmare a articolului "Ce parere aveti ? Ne imbogatim ?" Sunteti destul de multi de aceea mi-am si permis acest articol pe acest blog. In plus va multumesc pentru increderea acordata si sper sa nu va dezamagesc.

Pentru ceilalti cititori, stiti bine ca acesta nu este un blog de facut bani sau de publicitate, asa ca o sa-mi iertati cate un articol ocazional prin care pot tine legatura cu “familia” mea. Eu am luat decizia de a testa aceasta oportunitate, astfel mi-o asum, iar in foarte scurt timp cei ca mine ne vom lamuri de veridicitatea sa ori ba, iar in cazul afirmativ ne vom bucura de toate beneficiile in functie de efortul fiecaruia si a retelei sale.
 ******************************
Bun, am avut cateva situatii particulare pe care doresc sa le anunt pentru a identifica si alte persoane care pot fi in aceste situatii.
 ***
Odata ce v-ati inregistrat prin link-ul de referinta  WAZZUB  si ati confirmat inregistrarea va puteti loga in propria pagina de admin pe site-ul Wazzub. Acolo veti avea link-ul vostru de referinta care il veti promova din acel moment. Astfel, chiar daca folositi materialele de promovare de pe acest site sau de pe alte site-uri cel mai important este sa inlocuiti link-urile existente de referinta cu link-ul vostru, altfel ca cei ce se inregistreaza sub voi sa va apara voua pe lista. In cazul meu am identificat 2 persoane care s-au inregistrat sub mine si apoi au promovat tot link-ul meu de referinta si deci lista lor a ramas pe zero. In aceste situatii am sa identific persoanele care s-au logat sub mine din greseala si le voi redirectiona in reteaua persoanei care le-a invitat, cu ajutorul grupului de suport.
De altfel cred ca si eu am persoane care nu s-au inregistrat sub mine, am identificat o eroare la unul dintre link-urile de referinta din articolul mai sus mentionat. Am corectat prea tarziu greseala, asta este. Din pacate nu am cum sa identific aceste persoane pe care le-am pierdut din reteaua mea si s-au dus catre "sponsorul" meu, doar daca cei care v-ati inscris de pe acest site imi trimiteti un email de confirmare pe adresa lumeaincaretraim@yahoo.com precizand adresa voastra de email cu care v-ati inscris. Asta nu pot decat sa o las la bunavointa si corectitudinea voastra.
***
Am observat ca multe persoane se limiteaza in promovare doar catre cunostinte, prieteni din tara, cand de fapt Wazzub exista si poate fi promovat oriunde in lume. In plus cu cat aveti mai multe persoane ce locuiesc pe diferite fusuri orare aveti un randament mult mai mare, deoarece reteaua creste zi si noapte astfel. Materiale pe toate limbile se gasesc peste tot pe net, insa daca aveti dificultati cu asta puteti sa-mi cereti prin email (specificand limba).

Unii dintre voi v-ati inregistrat si atat. In acest caz este pacat, deoarece conditia ca sa fiti eligibili la plata este sa aveti minim 3 utilizatori inregistrati si activati sub voi. Sigur nu vor aduce bani multi, dar in timp puteti avea surprize, si mai bine 3 + eligibilitate decat zero.
Totodata tin sa informez pe aceasta cale ca puteti inscrie membrii din familie (sot/sotie, copii, etc) sub voi, cu conditia sa aiba varsta legala in tara in care traiesc si sa existe o singura persoana per cont. Fiti atenti, nu incercati sa fentati sistemul cu email-uri false, care nu au identitati reale in spate, aceste inscrieri vor fi anulate, iar la tentative frauduloase vi se poate bloca IP-ul. Astfel fiti corecti si promovati Wazzub corect si totul va fi in regula.
Daca v-ati inregistrat cu mai multe email-uri atunci veti alege unul singur si veti informa supportul Wazzub pentru a ramane doar cu adresa principala selectata. Toate email-urile frauduloase sau neverificate vor fi scoase inainte de lansarea oficiala (9 aprilie).

Pentru rezultatele cele mai bune va rog sa va informati pentru voi despre ce inseamna Wazzub si astfel va puteti ajuta reteaua cu adevarat. Nu uitati – “Informatia inseamna putere !”. Eu am sa va ajut cu informatii necesare si la nevoie, insa nu uitati – nu am cum sa fac totul in locul vostru, astfel va rog sa ma apelati cu intrebari tintite, dupa ce in prealabil v-ati informat macar in mare despre ce este Wazzub. Adresa mea pentru cei care nu au gasit-o pe site este lumeaincaretraim@yahoo.com Multumesc pentru intelegere.