joi, 5 aprilie 2012

Chemtrails - poze si video din data de 2 aprilie

Am primit urmatorul email despre articolul scris pe tema chemtrails din 2 aprilie:
http://theworld-we-live-in.blogspot.com/2012/04/de-ce-ne-tot-stropiti-chemtrails-voi.html

"ce ai descris pe blog in ziua de 2 aprilie am vazut si documentat si eu pe 3 aprilie.

fotografii aici (trebuie sa fii logat pe contul de facebook):


poti sa faci trimitere la ele de pe blog, daca vrei. pacat ca ai dezactivate comentariile, pentru ca ar putea intra si altii in vorba si poate ne-am organiza un pic"
Multumesc de informare si pentru sugestii.  Am sa deschid in curand comentariile, am amanat momentul din varias motive (colaboratorii mei stiu de ce).

Pe langa acest email am mai primit altele despre simptome aparute brusc in zilele de 2-3 aprilie in zonele in care s-au identificat aceste dare in aceleasi zile. Simptome precum: ameteli, oboseala acuta persistenta, respiratie grea, curgerea nasului (apos), probleme de vedere, dureri de cap, senzatie de apasare/presiune la cap si piept, iritabilitate ...

Haideti sa continuam sa informam si sa facem valva !

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti punctul de vedere! E al tau si nimeni nu ti-l poate contesta!