sâmbătă, 28 aprilie 2012

Cititor pe propriul blog

Este adevarat ca nu am mai scris asa de des pe blog si imi cer scuze pentru asta. In acelasi timp vreau sa va dezvalui ca lipsa postarilor zilnice nu echivaleaza cu absenta mea de pe acest blog. Enciclopedia care s-a adunat aici e una realmente valoroasa si este de citit sau recitit chiar si de mine. Probabil stiti ca orice informatie sau abilitate nefolosita se pierde si asa se face ca pentru a invata ceva nou e nevoie de practica si repetitie pana cand ea se definitiveaza.

Vreau sa va spun ca nu stiu de cate ori revin pe blog in calitate de cititor si recitesc sau revizualizez informatii de care am uitat sau am nevoie. In diferite situatii din viata mea se intampla sa-mi prinda foarte bine o serie de informatii despre care am scris, indiferent daca e vorba de postari integral ale mele sau postari preluate. Uneori mi-e ciuda ca nu le-am mai tinut minte si cand situatia o cere nu le pot folosi cu acuratete. Nu stiu de cate ori nu mi-au fost utile in diverse imprejurari date, evenimente si citate ... De la evolutia pietei financiare in diferite perioade, la date istorice din Conspiratia Becului, sau din perioada Weimer, sau evenimente globale ce au avut loc. De fapt de la domeniul economico-financiar si pana la cel spiritual am o gramada de materiale bune de documentat si folosit in viata curenta.

De aceea ma mandresc cu ce am adunat aici si recunosc deschis acest lucru. Consider ca asta inseamna sa aduci valoare, atunci cand ceea ce oferi ajuta oamenii din jurul tau, si respectiv pe tine insuti/insati.
De aceea va recomand sa faceti acelasi lucru si sa va folositi de tot ceea ce gasiti pe acest blog, deoarece chiar va ajuta, va fac mai informat(a) si respectiv mai puternic(a). Si chiar daca se regasesc multe informatii mai putin placute, asta nu inseamna sa disperati sau sa puneti mereu raul in fata, ele sunt cu scopul de a va deschide ochii, a va pregati pentru ca apoi sa fiti capabili sa luati cele mai bune decizii in viata voastra, in lumea in care traim - din postura informata.

Va multumesc ca-mi sunteti alaturi si, repet, nu am plecat niciunde, doar ca modalitatea prin care imi arat prezenta s-a schimbat ... deocamdata.



Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti punctul de vedere! E al tau si nimeni nu ti-l poate contesta!