sâmbătă, 27 februarie 2010

Cutremur de magnitudine 8.8 in Chile. Urmeaza Tsunami, unde ?

Vroiam sa amintesc evenimentele din noaptea trecuta. M-am culcat citind pe un site despre un potential cutremur de magnitudine aprox. 9 in jurul Oregon-ului. M-am trezit si am dat peste stirile din Chile. Cel putin asta mi se pare ciudat.
Stirile incep sa curga incet, dar sa nu uitam ca totul s-a produs noaptea si imaginile din epicentru sunt mai greu accesibile.
Deocamdata numarul deceselor se ridica la 78, insa este interesant ca la o magnitudine de 8.8 grade te astepti la ceva dezastruos. Cu putin studiu aflam ca acest seism este unul creator de Tsunami, adica alt tip fata de cel din Haiti. ceva legat de asezarea placilor tectonice ... Astfel ca se asteapta Tsunami cam oriunde in Pacific, cu atentie sporita catre Hawai. Ramane de urmarit aspectul. Va indic acest canal de stiri de pe youtube, care l-am gasit pana acum cel mai elocvent si mai ales rapid in imagini si stiri, chiar daca e in spaniola.
Canal Peruvision

Cu trecerea timpului, vor apare tot mai multe surse bune de informare. Eu nu sunt fan CNN, sau alte site-uri de duzina controlate de sus, insa pentru imagini si unele informatii gen.: cum se produc cutremurele, etc...; pot fi luate in calcul si acestea.
As scrie mai multe, dar evenimentele s-au suprapus cu altele momentan, deci va las pe voi sa va documentati.

P.S. Nu stiu daca exista lagatura, insa in zona in care stau de 2 zile au fost raiduri dubioase de caini, care se comportau ciudat si erau foarte multi ca numar. Stiu ca incepe sezonul de imperechere, dar totusi, nimic similar n-am mai intalnit in anii trecuti. Daca aveti evenimente premergatoare interesante, va rog sa ni le impartasiti.

Niciun comentariu:

Trimiteți un comentariu

Spune-ti punctul de vedere! E al tau si nimeni nu ti-l poate contesta!